.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مازندران قهرمان کشتی آزاد جوانان روستایی کشور

سومين دوره مسابقات کشتی آزاد جوانان روستايی قهرمانی کشور با قهرمانی مازندران پایان یافت.  

به گزارش شمال نیوز به نقل از روابط عمومی فدراسيون ورزش روستایی و عشایری، این مسابقات که با حضور 24 تيم از 22 استان و با حضور 172 ورزشکار در استان کرمانشاه برپا بود، پس از دو روز به کار خود پایان داد.
این رقابتها در هشت وزن 50، 55، 60، 66، 74، 84، 96 و 120 کیلوگرم برگزار شد که در پايان مازندران با 60 امتياز، کرمانشاه با 56 امتياز و گلستان با 37 امتياز در مجموع تيمی اول تا سوم شدند.
در مراسم افتتاح این مسابقات که با حضور غلامرضا جعفری رئيس فدراسيون، غلامرضا پارسا مدير كل دفتر توسعه ورزش همگاني، کلهر دبير فدراسيون، گردانی مدير کل تربيت بدنی استان کرمانشاه و برخی دیگر از مسئولان ورزشی برگزار شد، معاون ورزشی اداره کل تربيت بدنی درباره نقش فدراسيون ورزش روستايی و عشايری در توسعه ورزش در جامعه روستايی کشور گفت: با وجود گذشت زمان کمی از تأسيس فدراسيون، گامهای بسيار ارزنده­ای در جهت توسعه ورزش روستايی و عشايری برداشته شده است که جا دارد از رئيس فدراسيون برای توجه ويژه در جهت توسعه ورزش روستايی و عشايری تشکر شود.
عزیزی در ادامه توجه به ورزش روستايی و عشايری را اصلی ضروری دانست و از مسئولان خواست تا تمام تلاش خود را برای اعتلای جامعه ورزش روستايی و عشايری به کار گيرند.
در ادامه این مراسم رئيس فدراسيون حضور ورزشکاران روستايی و عشايری را در رقابتهای مختلف قهرمانی کشور گامی در جهت پيشرفت و توسعه اين قشر از جامعه ورزش دانست.
غلامرضا جعفری همچنين در جهت توسعه بيشتر ورزش کشتی قول مساعدی در جهت اهدای تشک کشتی به هياتهای ورزشی داد.
در مراسم پایانی اين مسابقات کاپهای قهرمانی، مدال، حکم قهرمانی و جوايز نقدی نفرات برتر کشتی و تيمی توسط رئيس فدراسيون، دبير فدراسيون، معاون تربيت بدنی استان و پیشکسوتان رشته کشتی به ورزشکاران برتر اين مسابقات اهدا شد.
همچنین کميته فنی مسابقات سعيد قلخالی در وزن 74 کيلوگرم را به عنوان فنی­ترين کشتی گير از استان کرمانشاه و جواد نظری در وزن 96 کيلوگرم را به عنوان با اخلاق­ترين کشتی گير انتخاب کرد که این افراد جوايز نقدی خود را از فدراسيون ورزش روستايی و عشايری دريافت کردند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.107 seconds.